Çatlatma iğnesi oldum haziran 12 da . Sonra ayın 30 unda beta 90 3 gün sonra 490 en son 1156 ama kese görünmüyor ve alltan ultrasyon a rağmen Dr %80 nin bu aşamada kese göründüğünü söyledi . Bu gece tekrar tahlil vericem kan yükselme durumuna bakacaklar . Ama hafif hafif bi kanamam var iki gündür çok korkuyorum benim gibi olan varmı daha önce ?