tugceackdnz Kızlar ya bu vajinada olan sancı ne oluyor önce bir sancı böyle gidip geliyor anlam veremedim 🤷 39 haftalık olduk bizde bugün bir de kanamam oldu çok az ama bebek hareketli olduğu için evdeyim şuan 🙄🤔
EsraB44 Allahım bizde 39+4 olduk gelen giden yok 😒 dün nst de sancı göründü sıklaşırsa gel dedi ama tık yok. Hakkımızda hayırlısı 🙏 bir sancıda kurtulalım inşallah
Neroizm Rabiamasat 39+2 karnimda zaman zaman sertlesme oluyor benim de. Dun kasik agrim oldu, resmen sevindim acaba geliyor mu diye ama gelmedi. Aci esigi asiri dusuk bir insan olarak 4 gozle sanci ve agri bekledigime inanamiyorum su an.