Rabiamasat Kızlar ne oldunuz doğurananız var mı ? Benim sadece karnım sabah akşam taş gibi.. Normal mi benm gibi olan varmı ?🤗
Fatozs42 Rabiamasat bizde 39 haftalığız dünden beri benimde karnımda sertlesme be ara ara gelen adet sancısı var bebek hareketlerinde azalma var 37 haftadan beri 1 cm açıklık vardı
Merve101 Rabiamasat 38+0 ız kasılmalar özellikle akşam üstü oluyor ama düzensiz 😫 adet sancıları belde ağrı alt tarafta ağrı ve sık idrara çıkma var birkaç gündür inşallah bir kaç güne doğum olur😅
Dkosretas Benim de 39+3 sadece dün nst de sancım çıktı fazlalaşırsa gel dedi. Onu bekliyoruz inşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız bitanelerimizi🤲🏻
Selmasntks 39+4 günlük olduk bugün kontrol vardı nstde sancı mancı hiç bişey gözükmedi sadece suyumuz azalmış biraz o kadar 😞