Tugba41 Oglum Haziran 15 te 1 yasina girdi 1 yil 22 günlük daha ve dun kan sonucuna göre 3 haftalik hamile olduğumu ogrendim. Biz geri cekilme yontemiyle korunmadik oyle bi korunma turu yok zaten erkegin en zevk aldigi anda boşalmaya ramak kala çekilmesi zor mutlaka kacar. Biz prezervatif ile korunduk ben ilac kullanmadım ilerde cocuk isteriz yumurtaliklarimi yavaslatmak istemiyorum yasim 35 diye ama iste przervatif mi delikmis artik nasil oldu anlamadik. Yarin gidip tekrat kan verip degere baktiracagim x2 yükselme var mi diye. Bir kere olmus bitmis rabbim vermis bende istemiyorum istemiyordum ama yapacak bisey yok rabbimin emaneti basimizin ustunde taşıyacağız. Esinize kizmayin gercekten kacmis olabilir. Hayırlı dogumlariniz olsun inaallah.