Tugba41 İkinci çocukmuş yaş farkı da ideal. Tadını çıkarın. 3.ye tedbiri siz alırsınız. Nasibi varmış demek ki bu çocuğun, hediye o artık. Benim de 3.yanlışlıkla oldu, 4 yaş farkı olacak öncekiyle. Hamileliğim diğerlerine göre daha iyi geçti. Hepsinin ayrı bir enerjisi var, sağlıkla gelsin inşallah.