23+4 um bebeğin suyunun ayına göre az olduğunu ama bütün organlarının normal olduğunu kan akışınında normal olduğu söyledi fakat gelişim gerliği olabilir dedi aynı durumu yaşayan var mı düzendimi çok fazla su tüketemiyorum su tüketsem normale dönermi