benim bebeğim ters olduğu için çoktandır ayakları rahimin en alt noktasına baskı yapıyor kafasıda cok yukarda mide yanmalarım inanılmaz fazla bir sy once bazen olursu surup içince gecerdi şuan fayda etmiyo beş dk sonra yanma aynen devam ediyo hem alttan hem üstten karnımın heryerimden baskı hissediyorum çok zorlamaya başladı beni