Arkadaşlar çok kötüyüm. Dün sağlık ocağında test yaptırmıştım bugünse sonuçları almaya gittim.
ALT 218
AST 79
Çıktı. Doktor da dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi. İnternetten araştırma yaptım düşükle bile sonuçlanabilir diyor. Çok korkuyorum. Bundan önce 4 düşüğüm var. Daha iki gün önce kalp atılı duydum ç çok güzeldi. Şimdi neşeli olursa kafayı yerşm yardım edin bana