Krispiim16 Brl güzel sabırsızlıkla tekerlemesini bekliyorum 😂 bide çok özledim artık bebeğimi görmek istiyorum
AysEmreee Brl güzel çok şükür,özlüyorum sadece şuan hareket de hissedemiyoruz ya acaba napıyordur vs gibi ama neyseki 2 gün sonra tekrar görücem randevumuz var 😍😌😌
FHKK Brl 8+1 çok şükür hamile olduğumu bile hissetrirmiyor bebeğim ne kusma yaşadım nede bulantı. Cinsiyetini çok merak ediyorum bakalım herşeyin hayırlısı.
Krispiim16 Brl benimde Perşembe günü randevum var bu hafta test falan yaptırdığım için Perşembe ve Cuma günleri görmüştüm 😂😂😂
Esra_annee 9 hafta 4 günlük olduk 27 haziran Doğum tarihimiz inşaAllah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağıma almak için sabırsızlanıyorum ve birde cinsiyetini çok merak ediyorum😍💕🤔 Allah hepimizin gönlüne göre versin inşaAllah 🙏🏻
eymeninannesii Bian önce ultrasonda görmek için sabırsızlanıyorum çok güzel geciyo bulantılarım da hafiflerdi çok şükür
Brl eymeninannesii benimde hafifledi bu seferde tedirgin oldum daha hareket olmadığı için tedirgin oluyorum acaba bebeğime bişey oldu mu diye sizde de oluyor mu 🙈
eymeninannesii Brl evet canım oluyodu ama o korkularim gecti cok sukur kasık ağrılarım var rahmim kasiliyo ve göğüslerim çok acıyo bu belirtiler olduğu için korkmuyorum
hllkrdmn09 9+5 olduk bizde çok şükür güzel gidiyor herşey 🙏 daha hiç kilo almadım sizlerde durumlar nasıl ???
Brl eymeninannesii benimde şuanda kasık ağrım ve göğüslerimde ağrı var :) allah hepimizin sağlıklı bir şekilde kucağımıza aldığımız günleri göstersin inşallah tek dileğim bu
Yasmnnn Brl hafif yine kasık ağrım var, bide akşamları aşırı mide yanmam oluyor :/ onun dışında iyiyim çok şükür
Mlkkyblt 12+ 5 nasipse 5 Haziran Doğum cinsiyet için gittik göstermedi maalesef 🐣☺️ güzel geçiyor ara ara bulantılarım bel ağrım oluyor onun dışında şükür çok iyiyiz.
Pszge 9+2 olduk bizde merak ediyorum iyi mi diye hissetmek istiyorum artık bian önce doğsun istiyorum kusmam bulantım iştahsızlığım felan Yok çok şükür ama iyi mi diye merak ediyorum