Kubrascioglu 23 günlük sezaryenli bir anneyim, ilk Bi hafta benim açımdan zordu, biraz yürümede oturup kalkma da zorlanıyorsun ama psikolojik açıdan çok zorlandım be, sütüm çok az geldi mamayla besledik, yetersiz hissettim her mama verdiklerinde ağladım😂 sonra alıştım şu an 23 gün oldu emzirip hemen mama veriyorum aç kalmasın diye, ne düşünsen geçiyor canım benim, hormanlarımız tavan, iki gün ağlar üçüncü gün güler yine ağlarsın lohusalıkda çok normal ama şunu asla unutma hepsi geçiyor bebeğinin o kokusunu alınca ve inan bana rabbim öyle Bi güç veriyor ki sen bile şaşırıyorsun bu küçük insana nasıl böyle bakabiliyorum diye 🌻