dilay_06 benim de 12 temmuzda sezaryen olacak. Baştan beri normal düşünüyordum ameliyat fikri beni çok korkutuyordu ama doktor bebeğin biraz iri olduğunu söyleyince vazgeçtim sezaryen günü aldım 🤦🏻♀️ bende alttan kesilmektense karnımın kesilmesi beni daha az etkiler diye düşünüyorum 🤷🏻♀️