Mrvkrpnr 4Serap4 haklısınız çok zor bnde çok yıprandım ama çok şükür atlattım siz de iyi düşünün Rabbim herşeyin hayırlısını versin herkese inşallah sağlıklı sihatli hepimize nasip olur evlatlarımız
4Serap4 Gumus25 doktor çok korkuttu ya direk pat diye dedi yüksek dedi araştırdım bende sınırda yazıyor içim rahatladı burda 💐