Bal12 ona da eşim izin vermiyor her türlü bizim çocuğumuz dedi bende aldırma taraftarı değilim ztn de emin olmak istiyorum en azından daha bilgili ve artık hazır olmak için herseye Bi kaç kişiye sorduğum da 23 hafta da git daha iyi olur dediler 2 gün önce özele gittiğim de hareketleri iyi, ense kalınlığı normal, haftasına da göre iyi dedi Bi yandan da İnşallah sağlıklıdır diyorum asla isyan etmiyorum Allah böyle nasıp ettiyse vardır bildiği dedim ama öğrenmek de çok istiyorum