Nurr29 bence iki isim evde rahat rahat kendı istedıgınız gbı seslenırsınız benım oglum 2,5 yasında yiğit diyor adına aslında adı sadık yıgıt sadık ismini kabul etmıyor o dedesının adıymıs o yuzden sizde. cok üstüne gtmeyın oglunuz kullanacak netıcede adını yanına yakısan bı ısım bulursanız❤️