Oğlum olacak nasipse 1 ay sonra. Adem ismini ben buldum başta eşim beğendi ama sonra eh puh başka isim bul dedi. Her gün onca güzel isimler sunuyorum ona hiçbirini beğenmiyor. Adem ismine aşık olmuştum onu da benim gözümden düşürdü. İsim bulamazsam babasının ismini koyacak yoksa. Böyle güzel erkek isimleri önerirmisiniz lütfen.