Kızlar ilk gebeliğim 37+2 haftalığım afedersiniz akşamdan beri ishal olmuşum sürekli tuvaletteyim saat 10 gibi yine tuvalete gittim tam elimi yıkadım çıkıyordum sanki üstüme su döktüler üstüm sırılsıklam oldu yerlerimiz beyaz fayans sarımtırak renk vardı yerde de hem pantolon hemde iç çamaşırı kokladım idrar kokmuyordu hemen duşa girdim beyaz bir bez koydum hafif hafif genital bölgemde adet sancısı ve elektriklenme gibi oluyor sizce suyum mudur ne yapmam lazım