Prensess35e Hımmm anladım teşekkür ederim canım🤗Bende Manisadayım doktorum grand medical ile anlaşmalı. Neredeyse aynı fiyata geliyormuş İzmirle. Suda doğum daha mı kolaydır iyidir görünce merak ettim Arada çok fiyat farkı var mıdır diye🙈 38+2 oldum artık geldi gelecek bizim oğlan değiştiremem heralde hastane doktor falan benimki merak işte 🤪öğrenirsem söylerim tabi 😁