Merhabalar aslında yoruldum demek istemiyorum.. nice bekleyenler var hatta dualarimda Allah’ım benden daha çok bekleyenlere ver diyorum..🙏🏼 ama bazen tükendiğimi hissediyorum.2 senedir evliyim 3 4 ay sonra düşünmeye başladık ama bir türlü gebe kalamadim.. ebeye gittim, doğal kürler denedim (hayır otu, soğan suyu, süt maydonuz, incir, havuç kürü) ebeye bile gittim bana yumurtan catlamiyor dediğinde inanmadım ama gerçekten öyleymiş.. geçen sene Ekim ayında klomen+ovitrelle vuruldum negatif oldu. Bu ay vuruldum bugün 23. Gün testler negatif ve kahverengi leke geliyor kafam o kadar karışık içim o kadar dolu ki.. sadece sabır diyorum ama bazen çöküşe uğruyorum..