Badenbamqmq Dmt0 canim benim T şeklindeydi rahmim evlendikten sonra ogrendim doktorum rahim filmi çekti boydan boya perde vardı histeroskopi oldum ve alındı şuan hamileyim çok şükür
Birbahargunu Dmt0 benim de hafif T idi 13 haftalık kaybettim ben ilkini o başından beri hep kanamaliydi rahim uyarı verirmiş sorun olunca maalesef kaybettim sonra histereskobi oldum şimdi 17. haftadayım yine de korku gitmiyor bence işlem olun hamile değilseniz. İlk düşük olması bir şey değiştirmiyor rahim çocuğun büyüdüğü yer normal sağlıksız düşük herkeste oluyor ama rahim bozukluğu varken başka sebep aramaya gerek yok ben cesaret edemedim ameliyat oldum çok basitti zaten işlem eğer hamile değilseniz bence siz de olun daha rahat olur içiniz
cutecik Dmt0 çok fazla araştırma kafanı bulandırma cnm stres iyi değildir Allah verdiyse kucağına almayıda nasip etsin iyi düşünelim hep iyisini yaşayalım💕
Birbahargunu Postun tamamını okuyunca fark ettim şu an hamileymişsiniz zaten dua edip tedbir almaktan başka çare yok iyi düşünün inşallah güzel olur ben hamile değilsiniz diye ameliyat önerisi vermiştim
Dmt0 Cevaplarınız için teşekkür ederim. Evet şuan hamileyim, bakalım neler yaşayacağız. Yine olumsuz bir durum olursa o zaman operasyonu olurum artık şuan yapılacak bir şey yok gibi. Hepimiz için herşey çok güzel olsun 🤲