Küretajı Bilkent Şehir Hastanesi’nde oldum, herhangi bir düşük sebebi söylenmedi, ilk düşükte normal dendi fakat sonra rahminde değişiklik var gibi dedi bir Dr. Onun üzerine hsg ve histeroskopi yapıldı, t şeklinde dendi, düşüğün sebebinin o olduğu belli değil. Daha sonra Hacettepe’ye gittim, orda da operasyon yapılsa bile sebebi budur diyemeyiz, ilk düşükte yapılmaz, normal yoldan tekrar deneyin dedi Dr. Şuan çok stresliyim.