Kubra2423 rabbim evladimizla sinamasin bizim yine de şükrediyorum sabrediyorum asla isyan etmiyorum Rabbimin vardır bir bildiği hayat hep sınav , sabredip sukredicez Allah’a birakicaz . Bebekler çok güçlüdür bizim çocuklarımız da savasicak ve kazanicak . Süt sagicaz bol bol sagicaz . Asla ağlama gerekirse senin moralini bozacak herkesi çıkar hayatından yavrun gelene kadar. Rezene kimyon çay iç bol bol su iç güzel düşün güzel olsun . 🤍🤲🥰