Selamun aleyküm anneler bugün 38+2 ile sezeryan oldum ilk olarak bebeğimizi bize verdiler bebeğimizin ayaği kolları yüzü morarıyordur doktorlar muane etti oksijen verilsin dedi oksijen verildi doktor tekrar görmek istedi ve yoğun bakıma aldılar sonra öğrendik entübe edilmiş şuan acımı anlatmama gerekyok Beni anlarsınız bana çok dua edin benim gibi bebeği olup sağlıklı bir şekilde kucağına alan varmı?