Hasibeada çok geçmiş olsun bende 39+2 haftalıgım sızıntı şeklinde ayaga kalktıgımda tuvaletten çıktıktan sonra hissediyorum hatta bazen hissetmiyorum ped koyuyorum ped 2 gündür tamamen dolmuş oluyo hatta tek ped de degil günlük 4 tane falan degiştiriyorum hastanede söylemiştim ama idrardır o su öyle gelmez dediler bugün ultrasonla bakıcaklar her gün nst takılıyo nst gayet düzgün çıkıyo hiç bişeyden emin olamıyoruz ki çok zor süreçler cidden