Kızlar az önce oturuyodum akıntı geldiğini hissettim hemen peçeteyle sildim çamaşırı değiştirdim şimdi de yatakta oturuyorum yine ıslaklık hissettim çamaşırım ıslanmış ve yatak çarşafı da ıslanmış su gibi ama bu sefer akıntı gibi değil acaba suyum sızı şeklinde geliyo olabilir mi bu arada 36+2 günlük hamileyim