Eksijelibon cokkasmabeabi 31. Haftam itibariyle başladı saçma sapan uykusuzluktan. Sıcaktan mı bebekten mi çözemedim
EmineTarik cokkasmabeabi anlattığın herşeyin iki katını yaşıyorum çünkü ikiz 🙈 karnım gün sayıyor gibi ama daha 25 haftalığız sıcaklardan nefes alamıyorum soluma yatsam solum acıyor sağıma yatsam sağım acıyor 😂
cokkasmabeabi FatmaDkmts gerçekten çok rahatım gebelikte bel ağrısı hariç ama gece oldu mu yatağa girmek korkutur oldu beni ne kadar yorgun uykusuz olsam da yatamıyorum anacim
cokkasmabeabi yenibirannis ben de salonda koltuğa kivriliyorum en son eşim beni neden terk ediyorsun rahatsız mi ettim diyor 😬 papatya çayı mi içsek uyusak ne yapsak
FatmaDkmts cokkasmabeabi ayni yeminle ne yaparsan yap gece olacak da yatacam sırtim belim agriyacak diye gece olmasın istiyorum resmen 😂😍
yenibirannis cokkasmabeabi bende gece yataktan kacıyorum istemsiz ama eşim uyanmadan geri dönüyorum farkederse o beni terk eder rahatss olduğumu düşünür ama aslında alakası yok😅 papatya çayı çok iyi ben bi ara midem için kullanıyodum çok rahatlatıcı etkisi var ama hamilelikte yasak 😊
cokkasmabeabi yenibirannis hadi ya 🥺 önceki gün çok uykusuzdum bu gece de zorla daldım gece oğlan uyanmış kız uyanmış başıma gelmiş en son eşim de başıma gelmiş herhalde öldüm falan sandı 😂😂böyle de daha kötü oluyor
cokkasmabeabi Eksijelibon göbek büyüdükçe de oluyor benim göbek benden önce gittiği için erken başladı
FatmaDkmts cokkasmabeabi magnezyum verdi bana doktor bide günde 1 2 tane sade soda iç dedi biraz iyi geliyor bebisimiz için hepsine katlanacagiz canım 😍
cokkasmabeabi FatmaDkmts magnezyum bazen iki içiyorum ama kramp değil ya değişik bir ağrı geçirmiyor göbek uyutmuyor beni onu rahat bi yere koyamıyorum 😂😂😂
cokkasmabeabi EmineTarik amaaaa 😬😬 sağlıcakla gelsin yavrularım zor gerçekten. Eşim de diyor ki uykusuz günlere hazırlık bunlar 🤪
rosemomm 32.haftadan itibaren gece birkaç kez uyanma başladı tam anlamıyla uyku ve reflü problemleri ise 34.haftamda yani geçen hafta başladı geceler haram oldu😓😓😓
Egeminannesi cokkasmabeabi 24 haftaligim bende uyuyamıyorum 16 aylık oğlum var tam diyodum uyudu bu sefer karnimda ki durmuyor o durunca da dış cikarttigi için öbürü uyanıyor uyumuyorum genelde,😔😔😔
cokkasmabeabi Egeminannesi ben de oğlanı bekliyorum uyansın da belki onu uyutmaya çalışırken uyurum diye öyle de oluyor 🥺
melekmommm cokkasmabeabi ay şuan benim gibi olan var mı diye forma girdim 26 haftalığım ama sola yatsam sol batıyor sağa yatsam sağ batıyor bide gögs altımda aşırı bir yanma oluyor sanırım göbeğim çok büyük bu yüzden bu kadar erken başladım bu ağrılara 🥴🥴
cokkasmabeabi melekmommm kesinlikle göbekten. Koyacak yer bulamıyoruz😂😂 şu geceler olmasa çok rahatım da. Kalkıp iş yapayım bari diyorum sonra gece gece napıcan diyip az daha dönüyorum