Gulsum3 ben ilk doğumumu epidural normal doğum yaptım. Belli bir sancı çektikten sonra 3cm açığın olduğunda belden epidural iğne yapıyorlar sancıların kesiliyor birden.. iğne vurulurkende acı hissetmiyorsunuz. Doğum esnasında karnınızdan gıdıklanma olunca ıkınıyosunuz ben 2. Ikınmamda dünyaya geldi bebeğim. Sonrasında ne bel ağrısı yaşadım nedr başka birşey üzerinden 5 yıl geçti ikinciye hamile kaldım bu sefer tamamen normal doğum yaptım bulunduğum ilde epidural uzmanı olmadığı için epidural kullanmadan normal doğumum gerçekleşti ☺️ çok şükür ikincisinde de 4 saatlik suni sancı sonucu bebeğimi kucağıma aldım tamamen normal doğumla.. buarada epidural normal doğumumda 3-4 dikişim oldu. İkincisi tamamen epiduralsiz normal doğumdu hiç dikişim olmadı çok az yırtılmam oldu yarım santimlik doktor dikişi gerek görmedi sadece zedelenme olmasın diye yaptı onuda hissetmedim.