Beyzanrrr ___5 evet yaa nasıl koruncaz doğumdan sonra spral de çok kesin sonuç veren birşey değil çok var hamile.kalan
yinehamile Suhedymn tabikide korumaz, happykidse gir, her gün bu istemediğin korunma yöntemleriyle bile hamile kalan bir sürü insan post açıyor. İkinci çocuğu hemen istemiyorsan adam akıllı bir korunma yöntemi bulacaksın.
Yigit_Yagiz_Moms Mustafayigitvebeytugannesi benim oğlumun adı da mustafa yiğit ☺️O yüzden Dikkatimi çekti adınız ☺️
poyrazin_annesi28 Suhedymn Süt korumuyor. Doktorum daha yeni uyardı süt koruyo diye düşünme böyle bişey yok önlemini al diye 🥲 En iyisi ilişkiye girmeyin hiçbirini istemiyorsunuz sonuçta korunma yöntemi olarak
Mustafayigitvebeytugannesi Yigit_Yagiz_Moms Aaa ne tesadüf adıyla yaşasınlar huyu nasıl nerden aklınıza geldi isim kaç yaşında 🥰
Yigit_Yagiz_Moms Mustafayigitvebeytugannesi 6 yaşında. Yiğit ismini ben rüyamda gördüm bir ses söyledi. Mustafa da eşimin babasının adı eşim koydu. Huyu suyu iyidir oğlumun. Çok merhametli sevgi dolu bir çocuk bir de yardım etmeyi sorumluluk almayı çok sever. Rabbim ikisine de sağlıklı uzun ömür versin ❤️
Mustafayigitvebeytugannesi Wwpab nasıl yaa bebek 2 aylıkken mi hamile kaldınız. Cinsiyetleri ne oldu.
Mustafayigitvebeytugannesi AylaMete ben acaba senin etrafında olabilir miyim bu tuzağa bende düştüm şuan 3 erkek annesiyim 😂
AylaMete Mustafayigitvebeytugannesi yaa Allah bağışlasın. 😊 yani geçmişte yaşayan insanların hiç mi işi yoktu da bunları uyduruyorlardı diyorum bazen. O kadar çok konuda bir şeyler göndermisler ki bu döneme eminim hepimizin aklina yatmasa da cekindigi ya da inandigi bir hurafe var.
Hazalaskin AylaMete kuzum hurafe gibi değilde olay aslında şu. Şimdi prolaktin hormonu yüksek olduğunda bazen gebe kalmak zor olabiliyor. Prolaktin süt üretiminde vücutta olan bi hormon. Zor ama imkansız değil 🤣 mesela hiç bebeği olmayıp gebe kalmak için doktora gidip prolaktin hormonu yüksekliği sebebiyle gebe kalamayan çok insan var. Bunu ilaçla düşürüp gebe kalıyorlar. Ama yani bencede süt korumaz o yüzden başka yöntemler kullanmali sene olmuş 2023 envai çeşit yöntem var birini de seçsin bı zahmet bebek istemeyenler
ozlem_yasn03 Suhedymn süt neden korusun ki doğum sonrası adet gördüğün zaman yumurtaların aktif olarak çalışır ve hamile kalabilirsin prezervatif ile yada spiral veya iğne var onunla korunacaksin
Mustafayigitvebeytugannesi Yigit_Yagiz_Moms benim oğlumda 5..5 yaşında aynı senin dediğin gibi ama birde hiç yerinde durmaz çok hiperaktif herşey hemen olsun ister aşırı yaramaz hırçın bir çocuk. Amin inşallah hepimizin evlatlarına uzun ömürler versin 🌺
Yigit_Yagiz_Moms Mustafayigitvebeytugannesi bizimkide çok hareketli. Boşverin hareketli çocuk daha iyidir
Tugraseda Noviceemomm valla bu zamana kadar ne uyguladım ne uygulayan birinden akıl aldım. Bunu bana sağlık ocağındaki hemşireler ısrarla tavsiye etti. Ama ben 6 sene geri çekilme yöntemi ile korundum. Oda bi gün bi yerde patlak verdi