aysesu zaten normal insanlar için normal sınır ama gebelik için olunca dediğiniz gibi riske atmadan ilaca başlattı bundan bir önceki kanımda 1,88 çıkmıştı bunda 3,52 çıkmış oda yavaşlama başlamış ilaçla dengeleyecez dedi peki size bir sorum olucak bu süre içinde etkilenmiş midir bebek?