Bende 1 senedir kullanıyorum çocuk düşündüğüm için 5lerdeydi. Eutrx 25 mg başldım arada 3e düşüyordu hamile kalınca tekrar 4,5a çıkmış 50 mga çıkardı 2 hafta önce doktor şu an 2,18 mutlaka her ay kontrole gidip çlçüp ona göre ilaç dozu ayarlancak dedi. Korkcak bir şey yok bence ilaç aldıktan sonra 2,5 altı tutunca her şeyde vardır bir hayır