Feyzaclk Sevval0308 extra hiçbişeyleri yok ki hastanelerin . Bir ıslak mendil bile vereceklerini düşünmüyorum ben herşeyimi kendim götürcem
Sevval0308 Feyzaclk extra dediğim işte doktorun gece yada haftasonu gelmesi 2-3 üstüne ekliyorlar birde şunu sancı verirlerse 2-3 bin yine ekliyorlar yani bize girenden bahsediyorum maalesef