Sezaryen olacağım ve o gaz sancısı makata vuracak diye çok korkuyorum açıkçası. Ben de hemoroid çatlak falan da yok ama son haftalar çok sık makat ağrısı çekiyorum. Gazımı yaparsam bi nebze rahatlıyorum ya da afedersiniz büyük tuvalet. Sebepsiz yere bu durumu yaşayan var mı benim gibi merak ediyorum. Bıçak saplanması hissi falan da oluyor gece uyandırıyor