Herkese merhaba arkadaşlar öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin dün 38+5 (Salı) kontrolüm vardı doktorumuz bebişin suyunun sınırda olduğunu artık beklememizin bir anlamı olmadığı suni sansıyla doğumu başlatacağını söyledi ama ben kararlıydım kendi sancımla hastaneye gitmek istiyordum doktordan cumaya kadar izin istedim kendi gelmezse söz geleceğim dedim neyse ananas aldım ada çayı aldım eve gittim zaten sürekli hurma yiyordum ama az sayıda 2-3 tane falan neyse gece uyuyamadım uzun zamandır ilişki yaşayamıyorduk eşimle korunmasız ilişki yaşadık saat 5 gibi hafif hafif sancı başladı belime vuran böyle adet sancısı gibi neyse düzenli değil zaten diye önemsemedim yattım uyudum arada bir vurup geçiyor 7.30da uyandım hala aynı şekilde ama nişanım geldi eşime dedim bebiş geliyor hazırlan neyse sonra geri yattım 10 a kadar uyumuşum uyandım hafif (30 dk da ) sancı vuruyor önemsemedim annem falan geldi yanımda kaldı gün boyu ama bebiş hareketlerini sürekli kontrol ediyorum kanamayı da akşam saat 8de tuvalete gittim büyük abdest için işte bütün nişanım orda geldi avuç dolusu hemen duşa girdim ordan üstümü giydim ama sancı falan yok yine bi gidelim acile dedik ebe aldı kontrole bi bakayım diye bi de demez mi 9cm açıklık doğuruyorsun hadi diye naptın böyle dedi pilates topuyla oynadım bişry yapmadım dedim hemen doktoruma haber verdiler gel doğumun var diye doktorumun gelmesiyle 3 kez ıkındım dünyalar güzeli oğlum kucağımdaydı toplam 37 dk sürdü doğumum hastaneye gitmemle doğumum bir oldu neredeyse Allah bütün gebeleri bir avazda kurtarsın inşallah