Adetinize göre şu anda baya küçük🥹 Bol bol dinlen,
ağır bir şey kaldırma, kendine dikkat etmeye çalış. 5 haftaya döndüğünde git derim. Şu an çok küçük olduğu için usg de zaten görünmez. Folik asitte problem olmaz. Ben korunmayı bıraktığımdan beri folik asit kullanıyorum. Doktorum öyle önermişti☺️