Gencoglugizem Arkadaşlar ben bugün test verdim az önce ve değerim 9110 çıktı sizce kaç haftalık hamileyim
EbruOge Gencoglugizem benim 6+2 de 10.000 cikmsiti ama bu durum kisiden kisiye degisir. O yuzden son adet tarihinze gore hesaplayin.
Heyymomy Gencoglugizem 22 bin çıkmıştı benim 5 haftalıktım doktor ikiz olma ihtimali var dedi ama tekmiş beta değeri değişiyor
Adyokisimsiz Gencoglugizem adınıza çok sevindim hayırlı olsun geçen dusugunuzde hep takip edip okuyordum yeniden hamile olmanıza sevindim umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız:)
Gencoglugizem 15 Haziran son adetim ama diğer hamileliğim 2. Haftasın 52 çıkmıştı değerim bu sefer çok fazla ve normal gebelik testinde saniye geçmeden pozitif çıktı
FKRKS29 Gencoglugizem 3 haftalık çıkıyor yani doktora gitseniz son adet tarihinden hesaplar şuan tam 3+0 oluyor
cerenil Gencoglugizem ikiz gebelik olabilir yani genelde yüksek çıkınca supheleniliyo ya , gerçi herkesin vücudu hormonu farklı belkide tektir
minikpatik Gencoglugizem benim 29 günlük gebe iken 338 di sizin baya yüksek çoğul olabilir bence stres yapmadan bekle evde sürekli uzan kese oluştuğu zaman hemen git doktora daha iki hafta en az var keseyi görmeye sanırım sizin
Elifkskl Gencoglugizem 15 haziran olması biraz zor gibi regl bitimi bile hamile kalsan zor üzerine görme gibi bsy olmuş seninki ya da kanama geçirmişsin adet sanmışsın 20 günde bu değer çok fazla
Gencoglugizem Şuna çok tedirginim ilk hamileliğimde 4 buçuk haftamda düşük yaptım ve 2 ay geçtikten sonra tekrar hamile kalma şoku ve korkum çok ağır basıyor folik asit aldım eczaneden 2 hafta doktora gitmek istemiyorum çünkü geçen sefer çok yıpranmıştım
Bebegimmmm12345 Gencoglugizem ikiz gibi falan. Beta hcg haftasına göre yüksek ise iz gebelik olabilir. Bir doktora görünün bence
filizgol Gencoglugizem belki çok eskilerde vardır bilemezsiniz benim de ikiz 5 haftada 5700 çıkmıştı sizin değer baya yüksek hakkınızda hayırlısı olsun
Gencoglugizem Adyokisimsiz yaaaa🥹🥹Allah razı olsun Rabbim isteyen herkese hayırlısı ile nasip eylesin inşallah darısı kucağıma almaya ❣️
Mineee66 Gencoglugizem emin olmamakla birlikte ikiz olabilir diyorum😅 çünkü benimde o civarlarda çıkmıştı adetim 10 gün geçtikten sonra doktora gitmiştim ikiz olduklarını öğrendim. Sizi yanıltmak istemem ama beta yüksek çıkınca ikiz ihtimalide yüksek oluyor
Gencoglugizem Mineee66 Mineee66 ahahahahah mine Hanım şuan yazdığınızı okuyunca kalbim çok hızlı atmaya başladı birde ben doktora sormadan Folik Asite başladım sorun olmaz değil mi
MiaBaslck Gencoglugizem Muayene olmaya gitme ama kendin acilde 2 gün arayla kan ver değer iki katı oluyorsa normal bir gebelik bende çok yıpranmıştm doktora gitmek istemedim bu şekilde yaptım kafana takma ay ben hamileyim deyip panik hallerine girersen kötüyü çağırırsan geliyor akışına bırak iş yapma yorma kendini ağır kaldırma o kadar 7. Haftanı takip et öyle git doktora
Mineee66 Gencoglugizem sanmıyorum bi zararı olacağını doktorlarda direk gidince yazıyor zaten gebelik öncesindede kullanıldığı için olmaz