İkinci kizim 4200 gr üçüncü kizim 4700 gr ile dogum yaptım.bu foruma bakinca 7 sene onceki halime gidiyorum mesela vajinanin Çayla masajla nasil esnetilebileceginden ,dogal dogumu destekleyen insanların yazılarından bi haberken 😊 yani size benzetiyorum.istediginiz kadar yürüyüş yapın hatta pilatesinize devam edin,ev islerini hunharca yapin hatta son haftalariniz dahil yerleri ellerinizle de silseniz vajinaniza perine masajı yapmadiginiz(ytbe da videolarını kolaylıkla bulabilirsiniz),15-16.haftadan itibaren ahududu yaprağı cayi içmediğiniz(son haftalarinizda bile olsaniz icmeniz vajinanizdaki kasları gevsetmeye yarayacaktir ayrica günde miktarina ve Hangi haftalarda ilik mi sicakmi olduguna da google amcaya sorabilirsiniz) müddetçe Büyük bebeğinizin normal doğumla doğurmaya calisirken vajinaniz ya hunharca yırtılır ya da epizyoya maruz kalirsiniz.Ben eğitimci degilim sadece tecrübeli bir anneyim saygılarımla