DilanDelal denizalismom ben de önermem. Kalp atışı durmuş kürtaj yapalım dedi başka doktora gidildi çocuk yaşıyormuş doğmuş bile
Rubbywoo Asel2147 gittim harika bi doktor gerçwkten çok ilgili ve çok olumlu her hastasına vakit ayırıyor beklerken onuda farkettik bugün takipli hastası olarak kalmaya karar verdik hastanede güven verici çok şükür sonunda bulduk 🙏🏻💕
Berenmeva1 Memorial dicle sabire hanım gayet bilgili ilgili çok iyi bi doktor ikiz gebeyim doğum ücretinide 2gün önce sordugumuzda 8.900 dediler
mucizem-21 Berenmeva1 herhangi bi kurum indirimi olmadan mı bu fiyat dediler bende Sabire hanıma gidiyorum memnunum
ASELHAN Bende Dicle memoriale gidiyorum zelal hanıma muayene ücreti 800 lira SGK lı doğum ücretini sormadık henüz
Sehermahsum7321 Asel2147 BNde devlete gidiyorum devlette Ayşe Hocaoğlu’na gidiyorum gayet ilgili yani yoğunluk içinde doğru devlet hastanesi özel gibi olmaz devlet hastanesi 5 dk bir hasta bakmak zorunda özel öyle değil