Rubbywoo denizalismom memorialde doğum fiyatı nedir benim 15 hafta oldu hala doktor seçemedim bowerdeki yunus beyide önerdiler memorialden geçmiş
Hazniyee denizalismom neden ona gıtmeyı dusunuyorsunuz eger yanlıs anlmazsanız merak edıyorum ? Size tek bısey soylım mi yuzunuze bıle bakmıcak adam sadece tup bebek hastalarıyla ılgılı sız eger onun tup bebek takıplı hastasıysanız bısey dıyemem ama degılsenız cıddı anlamda pısmanlık yaşarsınız .. uzuluyorum gercekten tonla para yatırıp hıc bı verım alamıcak olmanıza daha cok sey yazardım da neysee
Asel2147 Bende 24 haftaya giricem doktor arayışındayım uğur hoca iyi diyorlar Ömer yakınkaya ve dün bir arkadaş gördüm Zozan hoca 2 sezeryan yaptı bana dedi aşırı rahat geçtiğini söyledi araştırıyorum bakalım
denizalismom Asel2147 Ömer hocayı hiç tavsiye etmem. Çoğu tanıdığımın çocuğun down sendromlu almamız lazım dedi , ama çocuklar sapa sağlam.
denizalismom Asel2147 uğur değer alanında gerçekten en iyisi ben bayağıdır araştıyorum. Ali Emre hoca da çok iyi . Zozan hoca batı da o iyi bir dr . Tabi yine de tercih sizind
Rubbywoo Asel2147 ben yarın dicle memorialde doç.ali emre tahanoğlu varmış ona gitmeye karar verdim çevremdende aldığım bilgilerle yarın gidecegim buradan bilgileri yazarım
DilanDelal denizalismom ben de önermem. Kalp atışı durmuş kürtaj yapalım dedi başka doktora gidildi çocuk yaşıyormuş doğmuş bile
Asel2147 Yaaa bende tüp bebek değilim hiç te gitmedim şimdiye kadarr devlette hangi doktor denk gelirse oraya gittim kafam çok karışık iyi bir doktora denk gelmek çok önemli
Sehermahsum7321 Asel2147 BNde devlete gidiyorum devlette Ayşe Hocaoğlu’na gidiyorum gayet ilgili yani yoğunluk içinde doğru devlet hastanesi özel gibi olmaz devlet hastanesi 5 dk bir hasta bakmak zorunda özel öyle değil
Hazniyee Rubbywoo bende onun takıplı gebesıyım cok ılgılı bılgılı ve guler yüzlü bı doktor gıdıp geldıkten sonra yorumunuzu guncelleyın bakalım 😂
Asel2147 Rubbywoo Canım gittiniz mi memnun kaldınız mı benim zorunlu sezeryan olacak onun için çok kafama takıyorum öyle hikayeler duyıyum ki korkmamak elde değil
Rubbywoo Asel2147 gittim harika bi doktor gerçwkten çok ilgili ve çok olumlu her hastasına vakit ayırıyor beklerken onuda farkettik bugün takipli hastası olarak kalmaya karar verdik hastanede güven verici çok şükür sonunda bulduk 🙏🏻💕