happy-26 Hdemir1618 benm ilk gebeliğim düşük oldu ama ben devlete gidiyorum yani zaten önce o kadın doğum doktoruna gideceksin seni yönlendirecek sonra sana tarih verecekler o zaman yapacaksın dedi
Hdemir1618 happy-26 tamam zaten Semt Polikliniği’ne gidiyorum demişsiniz semt poliklinikleri de bir şey yapmıyolar ki tam zamanında yapacaklardır testleri hastanede
happy-26 [silindi] zaten kendi gittiğim doktor yönlendirdi beni devlete gidiyorum ben ama hani semt polikliniği var ona gitmiştim şimdi büyük hastaneye yönlendirdiler beni kadın doğum doktoruna yine
[silindi] happy-26 ben özele yonlendirdi zannettim o yüzden anlasmali dedim. Sira filan hemen bulamazsiniz diye oyle yapmistir.
Papatyahanimm Rabia_cetin ikili testimi doktor 12+6 olunca yaptiracak . Yapilmasaydi vermezdi. 14. Haftaya kadar yapiliyor diye biliyorum