Zelihaa23 59 kiloyla hamile kaldim 3 aylik hamileyim bunyem kilo almaya da cok musait suan 65 kilo olmusum gobegim mi var yoksa bebis mi buyuyor karnimda
fizikcianne Zelihaa23 bende 59 la hamile kaldım 5 aylık hamileyim göbüş 3 aylıktan beri bayağı belli 🤣
Gumus25 Zelihaa23 benim 5 aydan sonra çıktı ama kişiye göre değişir belki iç karnın dardır o yüzden hemen çıkmış olabilir bide kilo aldıysan ondandir
Zelihaa23 Aylinsevim yaa benim kilo almaya coo musit bi bunyem var bebis degildir gobek yagdir o diyorum 😅
Zelihaa23 fizikcianne suan kac kilosunuz peki evlenmeden once kilo takintim vardi hamilelikte birlikte diyeti falan biraktim istahimda acildi sanki 3 aya gore cok kilo almisim gibi
glsmogrtmn fizikcianne 12.haftamda karnım çıkmıştı ☺️ şu an 23 haftalığım aşırı büyük bir karnim yok ama erken çıkmıştı
Aylinsevim Zelihaa23 🫢🫢🫢🫢 bebiste büyüyor tabi kendinde aliyorsundur olsun canım sağlıklı olsun da minigimiz
Atomheartmother Valla 3 aylık hamileyim, görseniz 6 ay dersiniz, başlangıçtan beri de 3 kilo aldım niye böyle anlamadım. İlk gebelik böyle olmamıştı ama ikincide baya mide karın çıktı
Gumus25 Zelihaa23 tabi kilonuza dikkat edin sonra şeker sorunu falan çıkıyor zaten ilk 3 ay kilo almaya bile gerek yok
Mavi11 Zelihaa23 bence ayına göre fazla kilo almışsın 3 aylık bebekte karın cıkması kişiye baglıdır sen kilonu korumaya calış bence 💫
Zelihaa23 Mavi11 olmuyor abur cubur yemem aslinda bunyem cok musait kilo almaya ekmek yemesem bayilacak gibi oluyorum onceden boyle bi sey yoktu
e_blue_sky_a Zelihaa23 ben iç karnımın dar olduğu kanısındayım daha 7.haftadayım tamam bebek minicik ama illa bebek sisirmiyor ki karnı hamile olmadan öncesinden çok farklı Bi durum hep sismeye meilli karnım
Umaymomy Zelihaa23 13+2 hamileyim 5 kilo aldım 55 el hamile kaldım. Aynı senin dediğin gibi karnım kazınıyor yemesem jajjzsjjsjs bıraktım artık ya dogumdan Sonra dikkat etmek daha önemli bence doğumda alınan kilolar veriliyor. Ha bu arada sağlıksız bir şey yemiyorum