peri5860 Skrblt Canım o 21 kez içinde bana 10 kez dinlettiler sanırım diğerlerinde dinletmediler sorar mısın bunu yaa 25. Haftamda daha Nst ye bağlandım kalp atışına baktılar ne bileyim yaa korkuyorum 🥺 🙄 istemediğim halde kaç kez hem de
Skrblt peri5860 böyle bu kadar evham yapmana gerek yok. Şuan yaptığın stres bebeğine daha çok zarar verir. Boşver takma. Gerekliymiş ki yapılmış. Bunları düşünmek geçmişi geri almayacak. Kontrollerini de ihmal etme boşuna kafana takma.
Ervaduru Ultrason cihazı ses dalgasıyla çalışıyor kalp sesini doktorlar genelde sonuna kadar dinletmezler ki bebek rahatsız olmasın diye ses ten rahatsız olmqsın diye ilk hamileliğimde her hafta girdim USG ye mecburi