Kızlar beni bilen bilir çok post açtım buradan Ultrasona çok sık girdim ne zaman gitti isem aldılar ultrasona. Dr değişikliği vs vs derken 31 haftalığız 21 kez girmişim 🥲 İlk gebelik heyecan tecrübesizlik doktor ilgisizliği derken bu haldeyiz. Tabi araştırmamak da cabası. Aslında ben ayda bir gireceğim artık diye söz vermiştim kendime Gebelik zehirlenmesi şüphesi ile yattım hastanede tekrar tekrar bakıldı tabi. Şimdi 31 haftalığız ve acaba diyorum 36 falan olunca mi girsem son zamanlarda da önemli girmek ama arada derede kaldım resmen. Büyükler de diyor ki suyun gelir ise gir kanama gelir ise gir işte nişan dedikleri şey yoksa daha girme zararlıdır vs diyorlar tabiki doktorlarin dedikleri önemli süreçte ama sağolsun hiç bilgi vermeyen doktorlara denk geldiğim için 🙄😓