Bramasole bizim henüz 5 sene olmadı 1800₺ kira ödüyorum bu ay kontrat son
Bebegım suan 3 aylık
Bebek 30 gunlukken faln aradı işte hayırlı olsun vs sonra dedıkı kaynanamı oturtucam orada cıkmanız gerek kadın hasta aynı bınada olmamız lazım vs
Kontrat suresıne kadar cıkın dedı
Bebek dogdugundan berı hastabelerdeyız bı duzluge cıkamadım baktık butcemıze gore evde yok
Dün de aradı dedim bütçemize göre ev yok bulamadık
Ozmn ne kadar kira verebilirsinz dedi
Kaynanamın evını 3 den 10 a cıkardılar sızde ı rakamlarda bısey verın oturun dıyor
Dedım bn tüfe oranı neyse onu verırım
Oyle olunca basladı bagırmaya tehdıt etmeye
Madem amac kaynanasını oturmamaksa bn yuksek tutar verınce nasıl yapacaklardı demı ama
Yanı amac aynı bınada olmaları gerek degılmıs
Pıslık ınsanlar esımın bası belayı gırdın ıstemıyorum tehdıt edıyolar
Ama hukuken devlet hep kıracıdan yana bunudabılıyorum