Ev sahibim ağustosta zam yapması gerekirken geçen sene Şubat’ta arayp herkes zam yapıyor diye zam yaptı bu senede yeniden Şubat’ta Zam yaptı yani sözleşme Ağustos’tayken şubata çekti zammı böyle olunca sözleşmeyi subatami çekmiş oluyor . Şimdide araypp ağustosta sozlesmen doluyor çik diyor böyle bir hakkı varmı