Deletedmom_110 Tinii_minii_mom Post açılıyor isim değişikliği o zaman yapılıyor Bir de yöneticiye söyle belki yapabilir bilmiyorum
Deletedmom_110 Ygmrcylin evet ya insanın canı istemiyor hafif bişeyler yapmaya çalışıyorum aklıma da gelmiyor 🙄
kahvesever__ Deletedmom_110 doğa benim zaten kız 😂😂😂allah seni ya unutum mu beni ben dedim ya ismimi değiştirdim diye aynen artık açmıyorum 😂
Deletedmom_110 kahvesever__ ay sen doğa mısın😅😅😅 kız Allah seni kahretmesin insan bir söyler Ben de o kadar merak ediyorum seni postlar da sürekli sana bakıyordum soracak kimse de bulamadım sana sordum seni 😅😅😅
Tinii_minii_mom Deletedmom_110 ben yiyemiyorsam eşime yapmak için uğraşamam felsefesindeyim şu an 😂 hahah şaka bir yana ayakta kalmayı bile canım istemiyor
Deletedmom_110 Tinii_minii_mom İlk haftalarda da iştahsızlık oluyor kuzum ben 15′lerde falan iştahım bir açıldı asla doymuyordum😅😅
kahvesever__ Deletedmom_110 😃😃😄kız allah seni napmasın özelden konuştuk ya geçen söyledim ya sana ne ara unutun
Deletedmom_110 kahvesever__ ya konuştuk mu Biz seninle özelden hiç hatırlamıyorum Aşko Ben de unutkanlık var biliyor musun unutuyorum ya kusura bakma dur müsait bir zamanda sana özelden yazacağım dedikodular var 😘😅😅
kahvesever__ Deletedmom_110 kız insan beni unuturum ya sende ha 😂iyice unutmuşsun beni neler oldu söyle bakalım
Yrgnnnnnn Deletedmom_110 saol canım 😍 aynen gene de halimize şükür geçici olduğunu biliyoruz en azından 🤲🤲🤲