Ben adetime 4 gün varken yapmıştım. Son adet tarihim 22 Mayıstı. Adetin üstünden tam 30 gün geçmişti. Beta değerim 711 çıkmıştı. 4+5 olduğunu söylemişti doktor haftasının. Bazen geç döllenme olabiliyor, o yüzden beta haftayla uyumlu gitmeyebilir. Hiç kafana takma, olumlu düşün. İçin rahat etmesi için tekrar beta testi ver baktır. 😍 Zaten kanama vs gibi bir durumun yoksa her şey gayet sağlıklıdır şu an.🌸