ffnuurr kuzum stres daha kotu bisey yarin git ver hemen sabah erkenden en azindan kimyasal mi degil mi anlamis olursun seni cok iyi anliyorum kimyasal gebelik bende gecirdim psikolojisi cok kotu gercekten elinden hic bisey gelmiyo var oludgunu biliyosun ama bile bile kaybediyosun kaybetmesine de izin vermek zorunda kaliyosun maalesef. Bence yarin sabah mutlaka bi git baktir eger ki degerin yükselmişse normal gebeliktir yukselmesse zaten kimyasal oldugunu anlarsin ama ben internetten baktim 18 ile 7.340 felan diyodu tam anlamadim bende onu ama umarım saglikli gebeliktir kuzum insallah mutlaka haber ver bana da tamam mi merak ettim bende simdi