Umutlubirkadin biliyorum günde 5000 post açıyorum. Normalde adetim direk kırmızı olarak gelirdi simdi baktım ic çamaşırında kanla karışık akıntı var ama kahverengi. Alt karnım agriyor. Sanırım regl oluyorum🥺 8 9 günlük gecikme normal sayılır mi kızlar. Doktora randevu almıştım Cuma’ya. Kan tahlili isteyeceğim hormonlar icin en son 4 ay önce baktırmıştım. Pcoluyum yine de doktora bir görüneyim mi yoksa normal mi? Devamı gelmezse kan vermeli miyim yarın gebeluk icin
Umutlubirkadin Seval0Seval canım adet gibi degil kahverengi akıntı. Sabaha kadar kırmızıya donmezse yine de bir kan vereyim mi beta için
Seval0Seval Umutlubirkadin verebilirsin canım ama dış gebelikte olabilir o kahverengi leke her yere çekebiliriz
Umutlubirkadin Seval0Seval Yarın ben yine de gideyim bir vereyim kan bilmiyorum rabbim hayırlısını nasip etsin herkese
bebeklipanda Bebek denediğimiz aylarda benim de 10 güne kadar gecikme olmuştu adetimde. Adet olun, 2. günü doktora gidin, kist vs oluşmuş mu kontrol etsin, ona göre yumurtlama ilacı başlar size.
Umutlubirkadin Deletedmom_85 Oldum canım. Bir olu doğumum var. Bir de mol gebelik. 2 senedir de hiçbir gebelik tutmuyor. Bir aşılama oldu klomen femara vs hepsini oldum
Deletedmom_85 Umutlubirkadin peki bilmiyorum imkanin var mı düşünür müsün ama tüp bebeğe şans verebilirsin kendini hazır hissedersen.kendini bu kadar yipratmandan iyidir. Cok goruyorum seni, postlarini, illa ki sen de bilirsin ne yapacağını ama bende yaptirdim ilk seferde tuttu cok sukur. Kendini daha fazla yipratmaman icin diyorum. Gerçi doğal gebe kalabiliyormussun ama aradan yine uzun zaman geçmiş. Kaç yaşındasın peki?
Umutlubirkadin Deletedmom_85 25 yaşındayım canım tüp bebek için durumumuz yok maalesef canım. Ama durumları toplayınca düşünüyoruz. Eğer olmazsa. 2 senedir olmuyor canım normal gebeluk
Deletedmom_85 Umutlubirkadin canım benim Rabbım bir kapı açar elbet dualarıma senide katacagim ismini bahşeder misin ismen dua edeyim. Yaşın geçmiş daha ya bende baya ileride sandım biraz da onun için tüp bebek dedim. Olur inşallah daha zamanımız var genciz
Asdfgncnf Merhaba kader ortaklarım Bu ay 2.mikroçipli aşılamamdı ama olmadı bende elendim eşimde de bende de herhangi Bi sorun yok 2 kez rahim filmi çekildi 2 kez aşılama yapıldı ama yok her ay olduğu gibi bu ayda yine yeniden elendim
Deletedmom_85 Umutlubirkadin tamam canım bundan sonra her namazimin arkasından dualarimda olacaksın isim listeme senide ekledim. Dua ettiğim 1 2 kişi hamile kaldı listeden çıkarttım :) sanada sebep olur mani olur inşallah bilemeyiz kimin duası kabul olur💞