İç karın dış karın diye birşey yok bu arada haberin olsun yani senin alanın belli fizyolojin belli benimde erken çıkmıştı çok çabuk şişmiştim dediler iç göbek küçük 7. Aydan sonra hiç karnım büyümedi bu kezde dediler iç karnın geniş doktora sordum öyle bişey yok dedi arkadaşlarım üzerine tabak koyar yemek yerdi benim hiç öyle olmadı zaten bebek hep aşağı yerleşimliydi. Bünye ve fizyolojin ile alakalı diyene de bakma hamilesin sonuçta tabi ki şişeceksin eşeyli üremiyoruz sonuçta içimizde yaklaşık 3 kiloya kadar bişey taşıyoruz. Adamı delirtmesinler