Kizlar 3 aylık hamile olup göbeği çıkan var mı benim çıktı ve etrafındakiler benim 5. Ayda çıkmaya başladı diyip moralimi bozuyorlar. normalde çok zayıf bir insanım ve hamile kalmadan önce hiç göbeğim yoktu bunu söyleyenler de genelde kilolular acaba bu durum mu etkiliyor sizde de öyle olan var mı