37 haftalık catalda baktilar kanala girdiğini öğrendim 2 hafta boyunca yalancı sancilarla hergun hastanelik olup 1 cm açıklıkla gezdim doktor yatış yapalım her an doğabilir demesine rağmen yapmadım 39+2 de suyum geldi 39+3 de de bebişime kavuştum doktorlar tahmin yürütuyo ama doğumu malesef bebislerin keyfi belirliyo 😂 sağlıkla en doğru zamanda alırsınız kucağınıza inşallah ❤️